Avatar billede xvid Seniormester
14. juni 2015 - 07:57 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

wordpress theme + plugins ?

Hej
er der nogen af jer der ved hvor jeg kan hente theme og evt plugins så det kommer til at ligne denne side ? dudepanel.com

på forhånd tak
xvid
Avatar billede AndersKT87 Novice
14. juni 2015 - 13:24 #1
Siden er lavet i WP det er klart, men kan også se i koden at det er et custom theme de bruger. Det er et mix af noget custom kode, contact form 7 plugin og lidt andet.

Tror derfor ikke du kan finde noget præcist mangen til, men du kunne da evt. prøve at skrive til dem og spørge om de har brugt en specielt tema og så ombygget det til deres eget :-)
Avatar billede xvid Seniormester
14. juni 2015 - 18:36 #2
mange tak for dit svar
Avatar billede kimlarsen Praktikant
15. juni 2015 - 10:19 #3
Du kan med fordel bruge http://whatwpthemeisthat.com/# når du gerne vil vide hvilken Wordpress theme og plugins som er brugt på en specifik side.

Godt værktøj til dem som er nysgerrige :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2015 - 10:33 #4
Tag fat på en programmør og find ud af hvad sådan noget vil koste dig.
Avatar billede kimlarsen Praktikant
23. januar 2016 - 00:48 #5
Burde du ikke lukke tråden :-) ?
Avatar billede Satori Novice
29. juni 2017 - 08:23 #6