Avatar billede Hveysel Nybegynder
02. juni 2015 - 21:22 Der er 2 kommentarer

Langsom google-søgning

Min browser - uanset type - er på det seneste blevet meget langsom til at vise søgeresultater på google eller andre søgemaskiner. Hvordan kan det være? Den siger godt nok, at søgningen er foretaget på meget få milisekunder, men resultatet vises bare ikke før efter ½ til 1 minut.

Hjææælp.
Avatar billede sims10000 Nybegynder
02. juni 2015 - 22:45 #1
Det er lidt svært at give et kvalificeret svar uden et kvalificeret spørgsmål. Anyways er følgende muligheder:

-Dit internet er enten bare langsomt eller kører med en form for vpn tilsluttet.
-Dine browsere er simpelthen bare blevet langsomme, prøv evt. geninstallering (for mange toolbars og diverse plugins kan også være et problem).
-Har du prøvet med en anden søgemaskine?

Held og lykke :)
Avatar billede gyldmark Nybegynder
03. december 2015 - 20:44 #2
Min søsters Windows 10 pc har netop fået samme problem:

Resultat fra ALLE Google, Yahoo og Bing-søgninger er langsom, både i Edge, Firefox og Chrome browser. ca. 1-1½ minuts ventetid +/- pr. søgning.

Google søgning via jubii.dk er mere normal: indenfor 10 sekunder, søgning på youtube tillige OK. Direkte opslag på f.eks. dr.dk også perfekt.

Jeg har fjernet overflødige toolbars og add-ons.

Har tillige nulstillet chrome browser, herunder fjernelse af internetfiler og cookies mv. - uden held...