Avatar billede KongS Nybegynder
08. april 2015 - 21:20 Der er 3 kommentarer

HDD til Samsung TV.

Hej. Jeg har et Samsung 55" UE55HU6905 tv, som jeg gerne vil have til at optage. Så har jeg købt en Seagate Backup Plus Slim 1 TB, 3.0 USB.
Men den bliver ved med at ville formatere HDD.
Er der nogen der har et råd? Og om jeg evt. skal returnere HDD og få fat i en anden?

KongS
Avatar billede kurtba Ekspert
08. april 2015 - 23:33 #1
Har du givet den lov til at formattere eller?
Det er normalt, at TV benytter sit eget format, således at en harddisk/usb stick først skal formatteres til at være i rette format.
Avatar billede KongS Nybegynder
09. april 2015 - 05:08 #2
Jeps. Og senere fik jeg den faktisk til at optage på mine "faste programmer". Nu er problemet bare at jeg skal optage på nogle af de kanaler jeg ser med mit CA-modul. Og det gider den ikke? Helt nøjagtig har jeg YouSee grundpakken og bland selv 10. Og nu er det bare ekstra kanalerne der er et problem med..
Avatar billede claes57 Ekspert
09. april 2015 - 09:57 #3
Tjek, at du har nyeste firmware til tv. Der kommer i den første tid løbende rettelser/opdateringer.