Avatar billede Syrah Nybegynder
10. marts 2015 - 18:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Dynamics C5 2012 import af regnskab fra ældre versioner!

Hej Eksperter
Kan en af jer fortælle hvor langt tilbage i de tidligere versioner man kan importere regnskab (direkte) til en version 2012?
Vi har et regnskab i version 4.3 Build 176 og overvejer at købe en 2012 version.
/S
Avatar billede mariaf Juniormester
10. marts 2015 - 20:12 #1
Du behøver ikke lave eksport/import fra en 4.3. Du lægger bare datafilen ind i den nye installation, og så opdaterer den selv - med forbehold for tilretninger. Databasetilretninger skal overføres før datafilen lægges ind.
Avatar billede Syrah Nybegynder
10. marts 2015 - 20:40 #2
Mange tak! Vil det sige at en fakturatilpasning også vil kunne importeres direkte via udviklingskonsolen?
/S
Avatar billede mariaf Juniormester
12. marts 2015 - 22:56 #3
Ja, men skal nok tilrettes i QTX'en.