Avatar billede Bodycare Nybegynder
08. marts 2015 - 20:41 Der er 2 kommentarer

Problemer med jitter/netværk

Hey Eksperten. Jeg har for nyligt skiftet til stofa 40/20 og har lagt mærke til, at når jeg spiller lagger jeg meget. Jeg har været inde på pingtest.net og lagt mærke til, at jeg har 20% jitter. Når det er, at jeg spiller er det umuligt, at bevæge sig jeg lagger simpelthen så sindsygt meget, min ping går til 40 til 600 hele tiden. Jeg vil vide: Er det pga. det der jitter? Er jitter pga. routeren eller pga stofas forbindelse? (det skal nævnes, at det skete ikke tidligere, da jeg havde Waoo med en DÅRLIGERE router) Hvad kan jeg gøre ved jitter, skal jeg kontakte stofa eller skal jeg gøre noget helt andet?

Det er ret irriterende ikke, at kunne spille så jeg vil værdsætte, hvis i kunne hjælpe mig.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. marts 2015 - 20:58 #1
Har du prøvet at slukke Stofas modem/router udstyr i et par minutter? :-)
Avatar billede Bodycare Nybegynder
08. marts 2015 - 22:12 #2
Det vil jeg prøve, men har du noget viden om jitter du kan kunne give mig?