Avatar billede folk2003 Nybegynder
21. februar 2015 - 12:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer er holdt op med at fungere!

Når jeg starter Internet Explorer kommer der omgående ovennævnte besked, hvorefter programmet lukkes igen. Den sædvanlige søgning via Windows fejlsøgning giver intet resultat. Jeg har lavet en gendannelse af systemet til en dato, hvor jeg med sikkerhed ved, at IE fungerede. Jeg har nulstillet IE i Internetindstillinger. Jeg har søgt forgæves på Google om problemstillingen, men intet hjælper.
Jeg kører WIN 8.1 og det er IE 11.
Nogen der har løsningen?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2015 - 12:34 #1
Der er rigtig mange med samme problem her i dag. Ser ud til problemet er en opdatering til Norton Anti-virus ved mange. Har du den installeret?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2015 - 12:58 #2
Fundet i andet forum: The problem is in Norton Antivirus / Norton Security - Intrusion Prevention - IPSeng32.dll, and was caused by a Live update on 20 February. Symantec is aware of the problem and is working on a fix (ETR unknown). The only way I know of to workaround it in IE is to completely uninstall Norton. IE will then work again. Symantec's answer is to use Chrome, but I reject that as a solution.
Avatar billede folk2003 Nybegynder
21. februar 2015 - 15:17 #3
Yes - jeg har nemlig Norton 360. Fremragende program. Mange tak for din hjælp. Du fik point. God weekend.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2015 - 15:38 #4
Så skulle det være fikset, lav en opdatering af Norton, og problemet skulle være løst.
Tak, og i lige måde.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester