Avatar billede reinewald Nybegynder
17. februar 2015 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hide/unhide faneblad ud fra valg i felt.

Hej

Jeg skal lave et regneark vedr. noget produktkonfiguration.

Derfor kunne jeg godt tænke mig en liste over alle mine produkter, og såfremt de bliver "checked" (eller en option i en dropdown el. lign.), så vises et specifikt faneblad i regnearket. Er produktet/feltet unchecked, så forbliver de fanebladet "hided".

Nogle gode ideer til hvordan det gøres?
Avatar billede natkatten Mester
17. februar 2015 - 15:40 #1
Et bud er her:

http://gupl.dk/719829/
Avatar billede reinewald Nybegynder
18. februar 2015 - 08:54 #2
Lige præcis! Mange tak!
Avatar billede reinewald Nybegynder
18. februar 2015 - 09:46 #3
Jeg er tilsyneladende selv mongol, da jeg har forsøgt at få indsat valgmulighederne JA og NEJ, i stedet for Aktivt og Skjult, og ændret det i VBA, men det er ikke lykkedes mig.

Kan du evt. oplyse mig hvad jeg skal gøre?
Avatar billede natkatten Mester
18. februar 2015 - 09:57 #4
Måske er problemet brugen af lowercase i koden. Kig på denne tilrettede version.

http://gupl.dk/719856/
Avatar billede reinewald Nybegynder
18. februar 2015 - 10:10 #5
ahhh, ja det kunne godt tænkes at jeg havde fumlet rundt i det.

Nu har jeg hvad jeg skal bruge. Tak!
Avatar billede natkatten Mester
18. februar 2015 - 10:56 #6
Svar til lukning af spørgsmålet.