Avatar billede JS6950 Nybegynder
11. februar 2015 - 11:22 Der er 2 kommentarer

Fjernelse af apple id fra ipad uden adgang til itunes

Hej

Jeg arbejder i et firma hvor vi udlåner ipads til vores bedste kunder,
det sker at medarbejderen som har lånt en ipad af os forlader firmaet
som vi har udlånt ipaden til.

Problemet er at medarbejderen har oprettet et appel id på ipaden,
og så skal en anden medarbejder i virksomheden overtage denne ipad.
men tilbage er stadig den forrige medarbejders appel id, dette ønsker
den nye medarbejder har brug for at lægge hans/hendes appel id in i den gamle ipad.
Men...men... den gamle medarbejder er rejst, og sammen med ham/hende også
det login der normaltvis kan fjerne det gamle appel id. (med de sædvanlige 90 dages forsinkelse)

Hvordan fjerner vi så hans/hendes gamle appel id uden at skulle bruge hans/hendes login??????

MVH Jesper
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2015 - 22:30 #1
formatter/nulstil hele ipad
Avatar billede JS6950 Nybegynder
16. februar 2015 - 12:27 #2
Hej sidwave

Det har vi prøvet, det virker ikke, det gamle apple-id forbliver I maskinen!

Jesper