Avatar billede Bodycare Nybegynder
09. februar 2015 - 01:30 Der er 2 kommentarer

Bedste bærbar til max. 9000 kr

Jeg leder efter en god "gamer" bærbar. Jeg har kigget på forskellige sider men, jeg vil gerne vide om jeg har overset nogle udstående bærbare. Derfor vil jeg vide om i derude kender nogle bærbare til max 9000 kr.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2015 - 04:19 #1
msi og lenovo.
8-16gb ram, og 4gb ram grafikkort - så er du godt kørende.

cpu er næsten ligemeget, en i7 er ikke hurtigere end i5.
Avatar billede klavil Seniormester
21. februar 2015 - 12:29 #2
Som sidewave siger Lenovo, Msi eller Asus.
Dog vælg en med SSD harddisk.
Jeg har selv en Lenovo Z50-70 https://www.komplett.dk/lenovo-y50-70-156-full-hd/824480
og må sige at jeg er rigtig godt tilfreds med den, især da den har ssd harddisk hvilket loadingstiderne på spil klart kan mærkes. Et godt grafikkort 860 gtx som kan afspille de bedste spil.

denne side MM vision laver nogle sindsyge laptops: https://www.mm-vision.dk/X4580-Kraftig-gamer-baerbar