Avatar billede kirstenwendell Nybegynder
07. februar 2015 - 17:47 Der er 2 kommentarer

et regnark til udvidet selvangivelse.

Kan I hjælpe mig. Jeg har haft et utroligt godt Excelregnark som var sat op til udvidet selvangivelse. Er der nogen der har linket, så vil jeg være utrolig glad for hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. februar 2015 - 19:00 #1
du kan da bruge skat's side for indtastning af selvangivelse, og ændre tal løbende. Det virker helt på samme måde.
Forudsætninger ændres jo hvert år, så det er nok kun skat og banker, der gider lave det (revisorer gør også, men ikke til samme pris).
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
08. februar 2015 - 07:18 #2
Måske det her:

http://www.tax.dk/

(koster kr. 20)