Avatar billede bransholm Nybegynder
19. august 2001 - 19:00 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Hvor finder jeg scripts skrevet i php?

Hvor finder jeg scripts skrevet i php? F.eks findes der http://www.hotscripts.com - Kan du flere? Bare 5-10 ligne steder... help.

Grunden til jeg stiller dette spørgsmål er for at finde det kategoriseringssystem, som jeg har efterlyst.
- Så nu må jeg selv ud at lede i junglen *s*
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
19. august 2001 - 19:01 #1
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
19. august 2001 - 19:02 #2
Avatar billede Thomas Nybegynder
19. august 2001 - 19:15 #4
Synes http://php.resourceindex.com/Complete_Scripts/ også er værd at nævne!
//Thomas
Avatar billede bransholm Nybegynder
19. august 2001 - 19:15 #5
Hvad??? Hvorfor har i 3 der svarede fået de viste point? Jeg valgte advanceret og uddelte i alt 45 point til jer 3, som jeg nu syntes i havde fortjent efter indsats... Kan man ikke hæve pointtallet eller er det bare mig, som gør det forkert?
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2001 - 19:18 #6
www.hotscripts.com er også gode med færdige løsninger.

Du havde sat det til 30 point, du skal komme flere point på _før_ du uddeler dem.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
19. august 2001 - 19:22 #7
du skal øvedrst på siden sætte pointne op ; det er et punkt i menuen til venstre for dit spørgsmål ...

Tak for pointne
Avatar billede bransholm Nybegynder
19. august 2001 - 19:22 #8
altså i advanceret skulle jeg bare havde haft forhøjet summen til 45? Jeg havde nemlig skrevet 20 + 15 + 10 i de tre felter. Øv, det er jeg ked af :(
På den anden siden... dem der blev snydt, kan i ikke bare klikke på banneret den næste uge :)