Avatar billede Kennethmp Nybegynder
03. februar 2015 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Voldsom varm grafikkort

Mit grafikkort har det med at blive ufattelig varm på meget kort tid når jeg gamer Skyrim (på middel grafik) efter jeg for ikke så længe siden rensede det for støv. (Normal temp. 37-40, efter 10-15 minutters spil er temp. på 70-80) CPU har normal temp. Det har ikke været et problem før, og har ku køre spillet med næsten højeste grafik. Har smurt nyt kølepasta på i håb om det hjalp, men desværre..

I Football manager 2015 kan den under 3D kampene komme helt op på 82 grader, meget hurtigt :O Begge blæsere på den køre, og der sidder intet støv i den. Har åben side på computeren, så den får luft nok..

Køre med et Nvidia GeForce 660TI kort 2 år gammelt.

Men det er et meget nyt problem, halvanden uge, så det er ikke fordi det ikke får strøm nok, eller ikke kan køre sammen med resten.. Håber nogle kan komme med forslag/løsningsmuligheder, da det er ganske træls den blir så varmt, så både billede og lys hakker :(
Avatar billede tiger_dk Mester
03. februar 2015 - 14:32 #1
Hvornår jeg du sidst opdateret driveren ?

http://www.geforce.co.uk/drivers

Der er nemlig en fra 25 januar 2015 !
Avatar billede buttwipe Juniormester
03. februar 2015 - 14:43 #2
Gpu'en tåler 97 grader, så det er ikke derfor det hakker
Avatar billede Kennethmp Nybegynder
03. februar 2015 - 18:48 #3
Den har jeg :-) Det var også et problem inden jeg opdatered driveren :(

Men, det hakker først når temperaturen når op i de grader, indtil køre alt perfekt, og har altid gjort det :/