Avatar billede gsa Nybegynder
21. januar 2015 - 15:00 Der er 1 kommentar

Image link der ændrer session cookie?

Hejsa!

Jeg har prøvet en del og min kode er nu i for ringe stand til at jeg vil vedhæfte den her haha. Det jeg ville lave var et simpelt image link, der ved at man klikker på det, udover at blive linket til ny url, også ændrer en session cookie inden brugeren sendes til den nye url som vil være afhængig af denne opdaterede cookie.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede moddi100 Seniormester
21. januar 2015 - 16:58 #1
Sådan som jeg forstår det, vil du gerne lave et link fra A, som når du klikker på det, sender dig til siden B og samtidig ændrer en session variabel?

Du kan gøre det ved at ændre variablen på siden B aller øverst, eller få linket til at pege over på siden C, hvor du så ændrer variablen inden brugeren sendes videre:
A -> C (variabel ændres) -> B

eller første mulighed:
A -> B (variabel ændres)