Avatar billede pumpe Nybegynder
15. januar 2015 - 14:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flyt data med reference til andet regneark

Jeg har lavet en tabel med data fra hvert måned og nyt ark for hvert år (2015-2021). Ved at stille sig på en måned og klikke på en knap overføres denne linie til en nyt ark på en linie.
Dette virker som det skal.
Nu skal nogle af værdierne fra ark2 overføres til ark3 nyt ark med anden opstilling.
Jeg ville normalt bare have overført dem men den kommer med at det er en reference - fejl.
Avatar billede pumpe Nybegynder
15. januar 2015 - 14:54 #1
Jeg ville have overført/ hentet dem med koden: =('X2015'!B4), hvor arket hedder X2015
Avatar billede pumpe Nybegynder
15. januar 2015 - 15:34 #2
Jeg har løst problemet. Beklager at jeg fik sat spørgsmålet op.