Avatar billede fnis Juniormester
30. december 2014 - 12:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synology nas / Sonos.

Jeg har lagt min musik ind på min synology og kan spille musikken på mit Sonos anlæg.
Nu har jeg lagt nogle flere musiknumre i biblioteket; men jeg kan ikke finde de nye numre på mit Sonos anlæget.
Har prøvet at genindeksere NASén og gjort det samme via Sonos indstillinger; men kan stadigvæk ikke finde de nye musiknumre.
Nogen der ved hvad jeg gør galt?
Avatar billede anri Novice
01. januar 2015 - 09:33 #1
Jeg har nøjagtig samme setup.
Sonos har et indeks over dine filer på nas'en, og du kan sætte en synkronisering i gang under [indstillinger], [administrer musikbibliotek], [opdater indeks nu]
Avatar billede fnis Juniormester
01. januar 2015 - 11:25 #2
Jeg har opdateret indekset som du nævner. Alligevel er der nogle musik album jeg ikke kan finde når jeg søger normalt.
Hvis jeg går ind under musikbiblioteket under "Mapper" kan jeg finde det hele.
Avatar billede fnis Juniormester
01. januar 2015 - 15:50 #3
Jeg har fundet ud af hvad der var galt. Filnavnet er ikke det samme som musiknummerets navn. Efter jeg lagde navne ind ved hjælp af Power2go var alt ok.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester