Avatar billede jeppe_ras Nybegynder
17. januar 2000 - 19:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilket sprog skal jeg vælge ?

1. er det rigtigt at borland c++ builder og microsoft visuel c++ bruger klippe og klister metoden ?
2. jeg kender lidt til c++ bland andet hvordan du styre paralelporten, hvilket synes i jeg skal vælge af delphi og de to før nænvte
3. man kan da styre paralelporten via delphi
Avatar billede abba Nybegynder
17. januar 2000 - 20:57 #1
1 :  ved ikke
2 : Borland C++ !!!
3 :  Ja !
Avatar billede long_island Nybegynder
18. januar 2000 - 14:33 #2
Du kan styre parallelporten fra alle programmer, selv QBasic !!!
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2000 - 22:19 #3
er der ikke en af jer der kan give mig koden til at kontrolere parallel porten
til delphi eller visual basic eller noget andet der er til at finde ud af?