Avatar billede just Nybegynder
17. januar 2000 - 19:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dansk stavekontrol i Outlook 2000 US

Lige først så kører jeg Windows 98 US.
Jeg havde det problem i alle mine office programmer at dansk stavekontrol ikke var installeret, da jeg installerede den engelske udgave af Office 2000. Får at få dansk stavekontrol til at virke i word kopierede jeg alle filerne fra biblioteket [cdromdrev]\PFILES\COMMON\MSSHARED\PROOF over til [systemdrev]\program files\common files\microsoft shared\proof\
Her snød jeg så og brugte en cd med den danske version af Office 2000, og det virkede altså i word, men ikke i Outlook.

I Outlook under Options og under fanenbladet Spelling, er der noget der hedder: International dictionaries, hvor man kan vælge sprog. Her har jeg kun mulighed for at vælge English i 4 forskellige udgaver.

Så mit spørgsmål er: Hvordan får jeg dansk stavekontrol til at virke?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
17. januar 2000 - 19:53 #1
lytter lige med
Avatar billede blood Nybegynder
08. januar 2001 - 13:55 #2
Hvad med at lukke dette spm!!
Avatar billede blood Nybegynder
08. januar 2001 - 13:57 #3
Det er kun cirka 1 år gammelt!
Avatar billede just Nybegynder
09. januar 2001 - 20:03 #4
Hermed lukker jeg dette spørgsmål med svaret: 42
Avatar billede blood Nybegynder
09. januar 2001 - 20:05 #5
:-)