Avatar billede Paco2650 Nybegynder
12. december 2014 - 01:45 Der er 10 kommentarer

Ny gamer PC.

Hej.

Jeg står her med et problem, jeg skal til at købe et helt ny gamer pc, men er lidt i tvivl. Jeg spiller for det meste gamle spil, så det ikke, fordi jeg behøver en rigtig monster pc, men den må gerne være udemærket, så jeg kan få noget ud af kvaliteten. Jeg spørger jer netop, fordi jeg ikke har så meget forstand på det her.

Jeg har været inde på topdata (hvis nogen kan fortælle mig om det troværdig, vil det være pænt af jer), men fandt nogle pc derinde, som heg gerne vil dele med jer.

http://topdata.dk/product.asp?product=9762

Har tænkt mig at opgrader den til SSD og GTX760 eller kan det bedre betale sig at, købe denne isteder for? http://topdata.dk/product.asp?product=9762 eller http://topdata.dk/product.asp?product=9793

Håber i kan hjælpe mig. :)
Avatar billede Olesen79 Nybegynder
12. december 2014 - 09:38 #1
Hej Paco :)

Jeg anbefalede det her til en anden herinde, her har du mange muligheder for udvidelser og rigtig gode produkter :)

Bundkort og cpu : ASUS Z97-P + Intel i5-4690K DC 2.229,00 kr.
Graffik : ASUS GeForce GTX 760 STRIKER-4GB GDDR5 2.090,00 kr.
Ram : Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC - 8GB  620,00 kr.
Strømforsyning : Corsair CS650M Gold - 650W PSU  683,00 kr.
Harddisk : Kingston SSDNow V300 SSD - 240GB  741,00 kr.
Kabinet : Cooler Master CM Force 500 - Black  292,00 kr.

Pris i alt 6.684,00kr

Det kræver self. at du har mus, tastatur og skærm i forevejen.. :)
Hmm køber altid alt hvad jeg skal bruge ved Proshop.dk har gennem ca 20 år altid fået vildt god service der :)

Håber du kan bruge mit svar til noget..

God Jul :)

Olesen
Avatar billede Paco2650 Nybegynder
12. december 2014 - 13:45 #2
Hej Olesen.

Tusind tak for dit hurtige hjælp.
Så du synes at det er en god pc, og jeg vil få noget ud af, ved at købe den? :)
Avatar billede Paco2650 Nybegynder
12. december 2014 - 13:46 #3
Kunne du evt droppe et link til pc'en, så jeg kan tage et kig på den? :)
Avatar billede Watson Nybegynder
12. december 2014 - 18:10 #4
Hej Paco.
Jeg tror at olesen har givet dig oplysninger så du skal købe delene og derefter samle den sammen.
Avatar billede Paco2650 Nybegynder
12. december 2014 - 19:38 #5
Hej.

Som sagt tidligere, så har jeg intet forstand på dette område, så en ufærdig stationær vil nok ikke gøre mit problem lettere. :)
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
13. december 2014 - 14:32 #6
Du kan altid tjekke bilka, det er okay computere, til en okay pris.
Vil du op i et mere arbejdsdygtigt felt, med lidt mere kraft, som også koster lidt mere. Så er her et par sider. :)

http://www.sharkgaming.dk/
http://www.extremegaming.dk/

Du får hvad du betaler for, og delene har en lang leve tid, da de er tæt på at være sidste skud på stammen. :)
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
13. december 2014 - 14:33 #7
Der er forskellige stadier af computere, nogle for ekstreme gamere, og nogle for folk som bare vil have en computer som kan trække det meste på højeste grafik. :) Alt i alt, så får du en ekstrem god computer til en fordelsagtig pris. :)
Avatar billede Olesen79 Nybegynder
14. december 2014 - 00:35 #8
Hej igen :)

Hmm (nu får jeg gåsehud og alt mulig andet) Håber da ikke at der er nogen på den her ekspert side der opfordre folk til at købe en "Gamer Computer" i BILKA ??? Hæ hæ nu må jeg sq le :-D

Paco.. :)

Jeg kan kun sige at hvis du vil gøre dig selv en tjeneste så KØB IKKE NOGET SOM HELST I BILKA ELLER FONA ELLER ANDRE STEDER du ikke kan putte i munden og blive mæt af :)

Nå min mening til side.. Prøv at tjekke Youtube angående at samle en computer det er ikke så svært som det lyder eller ser ud, hvis du bare har en smule logisk sans og tålmodighed så er det slet ikke så slemt :)

Men hvis du stadig ikke har mod på det så find evt. hvad du søger på Komplet.dk (er ikke fan af siden da jeg samler selv) de har fornuftige sager til ok priser :)

Håber du finder en løsning og GOD JUL TIL ALLE (om de køber i Føtex eller Rema)

Olesen
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
15. december 2014 - 03:18 #9
Olesen79 - Slet slet ikke. Men det har ganske okay computere til nogenlunde priser, hvis man ikke har hverken viden eller tålmodighed til at gøre det selv. Så er bilka et fint alternativ. Men derimod, så ville jeg aldrig selv købe computer i bilka, eller andre steder for den sags skyld.

Jeg bygger fra bunden af, og køber delene hver for sig. :)
Det er billigere, og så er man sikker på at det virker som det skal, uden risiko for at det skal 1 måned til rep. hver gang noget går galt. ;)
Avatar billede Olesen79 Nybegynder
15. december 2014 - 11:54 #10
Nøjagtig mine ord :)  (og der var ikke noget personligt i det, slet ikke får bare gåsehud når nogen siger sådan noget hæ hæ:)