Avatar billede tue Nybegynder
18. maj 1999 - 12:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Domæne registrering

Hvor& hvordan registrerer man et domænenavn uden og betale for det før det er oprettet?
Avatar billede hojben Novice
18. maj 1999 - 12:05 #1
Det kan du ik!!! Næsten... Vi registrerer domænerne og derefter sender faktura til kunden...
Avatar billede lf Nybegynder
18. maj 1999 - 13:00 #2
Du må forudbetale to års afgift på .com -.net-.org etc.
Avatar billede jens Nybegynder
18. maj 1999 - 14:10 #3
Jeg ved ikke om ca. 300 kr incl. moms er meget. Hvis ikke, så prøv da hos f.eks. www.pj-webhotel.dk

Hej
Avatar billede theartist Nybegynder
18. maj 1999 - 15:43 #4
hos nettonet eller hos netropolis, bliver dit domæne registreret inden for et par dage. Det gør de sikkert også hos andre, men dem har jeg ikke prøvet, og da der er 8 dage til at betale fakturaen, når den kommer efter 2 dage, så kan man vel godt sige at ens domæne er oppe at køre, før end at man betaler....
Avatar billede jumper Nybegynder
18. maj 1999 - 16:15 #5
Kig på http://www.scannet.dk

Der koster domænet 1 kr, ved samtidig oprettelse af webhotel.

Prisen for oprettelse af webhotel er den samme, uanset hvilken af deres løsninger du foretrækker.

Jeg bruger selv Scannet og har intet at brokke mig over.

/Thor
Avatar billede klas Juniormester
18. maj 1999 - 20:26 #6
hos viborgnet bliver det registreret samme dag du opretter det fra deres side... men det står i deres navn til du betaler..

Jumper.. du siger at det kun koster 1 kr at oprette hos www.scannet.dk men hvad så med det oprettelses gebyr de tager samtidigt?? (359 kr.)  det er der da ikke mange andre udbydere som gør..

Jeg bruger både scannet og viborgnet og i mellem de to vil jeg klart anbefale viborgnet.. scannet tager også omkring 14 dage om at registrere domænet! og så har de ingen information omkring nyheder etc. som fx. dengang hvor de ændrede brugernavn til mail server uden at fortælle det til folk! viborgnet er klart dyrere end scannet men de er teknisk foran med bedre udstyr... og bedre service..

/klas
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. december 2000 - 00:24 #7
Hvis i lægger mærke til det, er dette spørgsmål no. #1000!
Avatar billede bbs Nybegynder
30. marts 2001 - 23:18 #8
Tillykke med Spørgsmål nr. 1000 !
Avatar billede wanger Nybegynder
03. juli 2002 - 22:45 #9
TILLYKKE.'.',¨ V1 SES
Avatar billede bramming Nybegynder
25. september 2002 - 13:16 #10
Oz herfra...!!!
Avatar billede limme Nybegynder
09. november 2006 - 18:52 #11
Tillykke med spg. nummer 1000 :)