"Fuck you, I won't do what you tell me".
Omkvædet fra et 17 år gammelt metalrap nummer blev ikke efterlevet af flere hundredtusinder briter, da
Facebook-gruppen "Rage Against the Machine for Christmas No. 1" opfordrede dem til at gøre sangen til årets julehit i Storbritannien.
I stedet gjorde mange af Facebook-gruppens tæt på en million medlemmer hvad de fik besked på og foretog i alt mere end 500.000 downloads af sangen "Killing in the name".
Dermed røg sangen fra den californiske gruppe "Rage Against the Machine" direkte ind som nummer et på den britiske single-hitliste.
Sociale netværk fortrænger populært tv-program
Siden 2005 har vinderen af den britiske talentkonkurrence "X Factor" siddet solidt på toppen af julehitlisten og i år var der ikke noget der tydede på, at det ville være anderledes.
Op til 20 millioner mennesker så den 18-årige Joe McElderry vinde finalen forrige weekend.
Den engelske deltids-DJ Jon Morter startede sin Facebook-gruppe i protest mod hvad han betegner som "X Factor musikmaskinen" uden at have de store forventninger om at vælte X Factor-vinderen af pinden.
På trods af at Facebook-gruppen flere gange gennem sidste uge var utilgængelig grundet fejl i Facebook, lykkedes det at skabe nok opmærksomhed om sagen.
Via et andet socialt netværk Twitter fik kampagnen yderligere vind i sejlene, blandt andet da komikeren Peter Serafinowicz den 15. december opfordrede sine mere end 268.000 følgere til at slutte op om internetkampagnen for et alternativt julehit.
I går blev den utraditionelle julesang så erklæret som årets julehit i Storbritannien.