- Få adgang til vores nye udgivelse med fokus på enterprise og AI
- Læs om Novos tilgang til AI
- Forstå, hvorfor de er de store populære AI-sprogmodeller er så imponerende med ”autocomplete på steroider”
En af dem er Novo Nordisk, som har udviklet sin egen udgave af ChatGPT.
Den har fået navnet NNGPT, og allerede nu er over 17.000 af koncernens 60.000 ansatte i sving med at bruge værktøjet, som har potentiale til at spare mange mandetimer.
Læs - blandt meget andet - den historie i Computerworlds nye temanummer med fokus på enterprise og AI. Udgivelsen er tilgængeligt her på Computerworld.dk for alle, som har et digitalt abonnement.
Læs også:
- Microsoft er træt af snyd med AI-bots og indfører nyt ’prompt-skjold’.
- E-handelsgiganten Boozt bruger kunstig intelligens til at høste besparelser.
- Forstå, hvorfor de er de store populære AI-sprogmodeller er så imponerende med ”autocomplete på steroider”.
- I spidsen for enorm transformation fra ECC til S/4 Hana.
- Danmarks største bruger: Novo har købt 10.000 licenser til Microsofts AI-værktøj Copilot.
- Skat bruger i al hemmelighed masser af AI til profilering af danskerne.
- EU på vej med nye skrappe krav til hjemmesider - advarer mod populært quickfix med AI.
Men temanummeret er også fyldt med andre gode historier.