Artikel top billede

(Foto: Robert Lindholm)

H&M's CTO har sat gang i en dramatisk ændring af selskabets infrastruktur: “Vi er nødt til at bevæge os lidt baglæns og igen blive teknikere”

It-afdelingen skal finde tilbage til sine tekniske rødder, lyder opfordringen fra H&M's øverste digitale chef CTO, Alan Boehme. Det sker samtisig med, at den svenske tøjgigant har ændret sin digitale infrastruktur dramatisk - og det samme kommer andre store virksomheder til, lyder forudsigelsen fra den amerikanske CTO.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om den dramatiske ændring i H&M's infrastruktur
  • Hvorfor selskabets CTO mener store virksomheder er nødt til grundlæggende at ændre sin infrastruktur
568
3 min
“Forretning er teknologi, og teknologi er forretning. Det handler ikke om os eller dem. Vi er i det her sammen, og vi skal træffe de bedste forretningsideer, der indeholder teknologi.”

Sådan lyder budskabet fra Alan Boehme, der har det tekniske ansvar for mere end 5.000 tøjbutikker i det meste af verden som CTO for H&M Group.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

DeepSeeks overraskende vej til succes: USA’s ønske om at kvæle den kinesiske AI-industri kan have haft den stik modsatte effekt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Seks af de største offentlige it-leverandører betaler ikke en krone i skat i Danmark

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er fem europæiske alternativer til Microsoft 365

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Dansk rekrutterings-ekspert: Sådan får du fat i det perfekte job uden at spilde tid på cv, ansøgninger og LinkedIn

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Løfter sløret: Så meget tjener Microsoft på sine AI-løsninger


White paper
SAP: Skab værdi og minimér omkostninger med effektiv dokumenthåndtering