Artikel top billede

Sådan har Matas fået den digitale tilstedeværelse til at eksplodere på tre år

Matas er på få år strøget ind som et af de fem mest kendte, danske brands på nettet. Det er sket gennem en ambitiøs strategi, fortæller ecommerce-direktør Brian Andersen til Computerworld.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvordan Matas er blevet et af Danmarks mest benyttede onlinebrands
  • Hvordan ecommerce-direktør Brian Andersen har ændret mentaliteten til onlinehandel
1.029
5:15 min
I løbet af tre år har Matas fået cementeret sin position blandt de mest kendte online brands i Danmark.

En række tiltag har nemlig fået Matas til at kravle fra en bundplacering i top 20 til at blive et af de mest benyttede online brands. Det skyldes blandt andet en række kulturændringer, fortæller selskabets e-handelsdirektør.

"Tidligere var vores fokus at være tilstede digitalt med en webshop, men egentlig foretrak vi at få kunderne ind i de fysiske butikker," siger ecommerce-direktør Brian Anderson.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det er blevet kaldt ”det største it-nedbrud i historien” og omkostningerne kan nemt løbe op i syv milliarder kroner: Men hvem skal betale for Crowdstrikes fejl?

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Europas største software-leverandør stryger frem på cloud-fronten – men 97 procent af overskuddet er forduftet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Frustrerede synshaller og billister: Motorstyrelsens it-system plages af store driftsforstyrrelser

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Fire år gamle Wiz takker nej til Alphabets historiske opkøbstilbud på 160 milliarder kroner: Satser i stedet på børsnotering

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny metode: Fremover skal din Windows-pc opdateres på en helt ny måde