Artikel top billede

Sådan har Matas fået den digitale tilstedeværelse til at eksplodere på tre år

Matas er på få år strøget ind som et af de fem mest kendte, danske brands på nettet. Det er sket gennem en ambitiøs strategi, fortæller ecommerce-direktør Brian Andersen til Computerworld.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvordan Matas er blevet et af Danmarks mest benyttede onlinebrands
  • Hvordan ecommerce-direktør Brian Andersen har ændret mentaliteten til onlinehandel
1.029
5:15 min
I løbet af tre år har Matas fået cementeret sin position blandt de mest kendte online brands i Danmark.

En række tiltag har nemlig fået Matas til at kravle fra en bundplacering i top 20 til at blive et af de mest benyttede online brands. Det skyldes blandt andet en række kulturændringer, fortæller selskabets e-handelsdirektør.

"Tidligere var vores fokus at være tilstede digitalt med en webshop, men egentlig foretrak vi at få kunderne ind i de fysiske butikker," siger ecommerce-direktør Brian Anderson.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Historisk million-bøde får Region Syddanmarks it-direktør til at efterlyse nye GDPR-retningslinjer

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ser med 'stor alvor' på problemer med vand, varme og manglende kontrol i politiets datacenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Brugere rammes af Microsoft-fejl: M365-produkter er på mystisk vis blevet deaktiveret

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Overblik: Danske it-selskaber strømmer ind mod den centrale storby - og det handler ikke om penge

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tivoli søger ny CIO: Kenneth Hartvig stopper efter tre år på posten