Artikel top billede

Dansk firma sælger for millioner på Amazon, men er skeptisk over for Alibabas indtog i Europa: ”De skal stå rigtig tidligt op”

Kinesiske Alibaba vil udfordre Amazon i Europa. Men en dansk virksomhed med succes på Amazons markedsplads levner ikke Alibaba mange chancer. Se hvorfor her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i Real Coffees overvejelser om at bruge Alibaba til salgskanal
  • Få Lars Mansfeld-Gieses vurdering af, hvad Alibaba skal kunne tilbyde for at tiltrække europæiske e-handelsvirksomheder
  • Få indsigt i hvordan Real Coffee i dag anvender Amazons markedsplads
1.234
6:15 min
Alibaba står foran en ualmindelig stor opgave, hvis den kinesiske gigant vil udfordre Amazon på det europæiske marked.

Det vurderer Lars Mansfeld-Giese, der er stifter af den danske e-handelsforretning Real Coffee, som gennem de seneste år har opbygget en millionomsætning via Amazons platform.

Du kan læse mere om Alibabas planer her: Mægtige Alibaba på vej ind i Europa i frontal-angreb mod Amazon: Tilbyder e-butikker langt lavere gebyrer

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

I et stort center i Barcelona er Mads en af de 20 danskere, der modererer al indhold på Facebook og Instagram

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske sikkerheds-eksperter: Lukning af verdens vigtigste sårbarhedsdatabase kan få alvorlige konsekvenser

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

NNIT's ejere har på blot fire måneder tabt 735 millioner kroner: ”Vi holder nøje øje med situationen og vil løbende rette til”