Artikel top billede

Morten Schultz Fruergaard, COO hos Købstædernes Forsikring, fortæller her om baggrunden for at insource udviklingen af kernesystem.

Billede: Købstædernes Forsikring.

Købstædernes Forsikring hjemtager udvikling af kernesystem fra NNIT: Se hvorfor her

Interview: Købstædernes Forsikring insourcer udviklingen af kernesystem fra NNIT. Det har gjort forsikringsselskabet bedre i stand til at prioritere og få mere udvikling i gennem. "Ambitionen er, at vi i løbet af 30 dage skal kunne gå fra idé til produktion på helt nye produkter," siger COO Morten Schultz Fruergaard.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Derfor valgte Købstædernes Forsikring at insource udvikling af kernesystem
  • De største risici i øvelsen
  • De foreløbige gevinster
  • Erfaringerne om NNIT som udviklingsleverandør
1.187
6 min
I jagten på hurtigere og bedre digitale produkter har Købstædernes Forsikring insourcet udviklingen af forsikringsselskabets vigtigste system, der samlet håndterer omkring 90.000 kunder.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Er tiden løbet fra RPA? Nej siger en af pionererne - for AI har gjort mulighederne enorme

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Denne stribe af nye dekreter fra Donald Trump får konsekvenser for tech-sektoren

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Trifork får stukket offentlig million-ordre direkte i hånden: Sidder tungt på opgaven og er eneste mulige leverandør

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

KMD taber klagesag over kæmpe-kontrakt til NNIT med et brag: Står nu tilbage med regningen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er prisen for én times nedbrud på Danmarks tele-netværk: Vil have lagt danske teleselskaber og mobilnet sammen