Artikel top billede

(Foto: Jirsak / Jirsak)

Fem vigtige CRM-trends, som det er værd at holde øje med

Aldrig har forholdet til dine kunder været vigtigere - og CRM-systemerne er godt på vej til at skifte over mod en mere holistisk tilgang, som er drevet af masser af data. Her har du fem vigtige trends, som dominerer brugen af CRM lige nu.

Premium Kun for abonnenter
CRM-systemets rolle i virksomheden er helt afgørende idag.

For uden glade kunder, kan ingen virksomhed klare sig - især ikke i en tid, hvor der er næsten fuld transparens i alle markeder

Kunde- og markedskendskabet er derfor afgørende - både når det handler om at skaffe nye kunder, om at holde de nuværende tilfredse, og når det handler om at sælge mere til de nuværende.

I dag er CRM-verdenen som udgangspunkt cloud-

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

CVE-databasen reddet i allersidste øjeblik - ny bevilling godkendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-stifterne André Rogaczewski og Claus Bo Jørgensen skovler penge ind: Har tjent næsten 600 millioner kroner på et år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modererer Mads og 20 andre danskere alt indhold på Metas danske platforme fra et center i Barcelona

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning