Futurecom deltog på Online Educa i Berlin i begyndelsen af december med en stand der serverede både virtuel kommunikation, og drinks. Og det har været en succes for selskabet.
»Online Educa har bragt os i dialog med flere interessante kunder og partnere. Samtidig har Futurecom for alvor fået manifesteret sig på den internationale scene, og jeg kan kun anbefale alle med interesse for nye former for samarbejde, læring og undervisning at deltage næste gang,« siger Anders Kähler, CEO i Futurecom, der dog bemærkede en stigning i standens popularitet hen på eftermiddagen efterhånden, som deltagerne fik brug for at fordøje dagens indtryk ved at fugte ganen.
Opskriften er vigtig når det handler om virtuel kommunikation, og Futurecom mener at have alle de rigtige ingredienser på lager.
»Fra Futurecoms side garanterer vi, at vi har den bedste teknologi. Vores software er værktøjerne i opskriften og udgør den første af vores tre hjørnesten. Men for at værktøjerne skal virke, må man for det andet sikre sig, at de passer ind i forretningens kritiske processer og for det tredje, at de bliver implementeret rigtigt. Tilsammen udgør disse tre en unik virtuel kommunikationsopskrift,« forklarer Søren Freiesleben, Business Director i Futurecom.