I slutningen af marts kunne CRN fortælle, at Microsoft har sat gang i en kupon-kampagne med det formål at booste salget af Microsofts Office-pakker rettet mod SOHO-segmentet. Nu siger Microsofts OEM-direktør, at kampagnen, der løber frem til 15. juni, allerede er en succes.
»Vi havde et mål på 3000 salg via kampagnen, og det når vi i hvert fald,« siger Kim Enrum direktør for Microsofts OEM-forretning, som har sat kampagnen i gang.
På baggrund af de resultater Kim Enrum kan se allerede nu, er han sikker på, at det ikke er sidste gang, at Microsoft vil bruge en kupon-kampagne til at sætte gang i salget.
»Det allermest positive er , at kampagnen har været med til at sætte liv på vores partnerportaler og nyhedsbreve. Mange af partneren har valgt at have kuponen som et flashbanner. Kampagnen er blevet rigtig godt modtaget af partnere, og jeg tror bestemt, det er noget, som er kommet for at blive,« siger Kim Enrum.