David Elsass

Direktør for privatmarkedet hos teleselskabet 3

Linkedin

Se David's LinkedIn profil

David Elsass kom til 3 i 2009 og har siden da spillet en vigtig rolle i digitaliseringen af 3’s forretning.

Han har været med til at sikre vækst i både kundebasen og på bundlinjen samt tilfredse og loyale kunder, ligesom han har sat sit præg på teleselskabet portefølje af nyskabende produkter, såsom konceptet 3LikeHome.

David Elsass er uddannet fra Copenhagen Business School og University of Washington, hvor han har studeret økonomi og international marketing og ledelse.

Han har tidligere arbejdet for bl.a. IC Group og Kunde & Co.
3 artikler på Computerworld

David Elsass

Det er vigtigere at komme i gang end at se godt ud ved målstregen

Klumme: Den teknologiske udvikling går stærkere end nogensinde, og er man ikke hurtig nok på aftrækkeren, risikerer man at blive overhalet. Derfor burde flere virksomheder prioritere at komme hurtigere i markedet frem for at fokusere på at nå i mål med en fuldt udbygget løsning og et perfekt design.

3. juni 2020 kl. 13.29 | læs »

Kommunikation er en af tele- og internetudbydernes store udfordringer

Klumme: Tele- og internetvirksomheder er reelt i konkurrence med alle virksomheder, der leverer en sublim brugervenlig oplevelse – og det gælder også om at tale et sprog, alle forstår. Kunderne er bedre vant og er snart færdige med at finde sig i kryptiske fagtermer, der kun giver mening for en indviet flok. Vi skal omstille os – og det skal være nu.

15. april 2020 kl. 10.00 | læs »
2

Uanset hvad du gør er Netflix din største konkurrent

Klumme: Uanset hvilken branche, vi bevæger os i, konkurrerer vi med Netflix. Mange ved det bare ikke endnu.

17. december 2019 kl. 14.15 | læs »