Ole Moth Madsen

Konsulent, klummeskribent og foredragsholder, Moth Digital

E-Mail

omm@outlook.dk

Linkedin

Se Ole's LinkedIn profil

Ejer af Moth Digital som rådgiver indenfor forretningsudvikling af ERP, web og CRM samt sikrer, at data skaber værdi

Forfatter til bogen "Market Intelligence - The Practical Way" udgivet sammen med professor Peter Lindgren.

Web: mothmadsen.simplesite.com


Tidligere job:

  • IT project manager hos Borg Automotive.
  • Projektchef for IT og salgsprojekter hos Skamol
  • It-project manager hos Skov A/S
  • It-project manager ved Elstock
  • Konsulent ved Lindberg International og eget konsulentfirma
  • Proces- og LEAN Manger ved DEIF
  • Market Intelligence Manager ved DEIF
42 artikler på Computerworld

Ole Moth Madsen

Her er de vigtige oplysninger, der alt for ofte mangler i dit CRM-system

Klumme: Alt for mange CRM-systemer ender som en skraldespand af informationer. Her er tip til at få styr på de helt basale stamdata, som bare skal være i orden.

18. april 2016 kl. 06.32 | læs »
1

Er din virksomheds tre vitale it-systemer mobile? Ellers er det på høje tid at gøre noget ved det

Klumme: Mobility er ikke til at komme udenom. Her er de tre vitale it-systemer, du skal have styr på i den forbindelse.

11. april 2016 kl. 09.00 | læs »

Har du kriseramte projekter i skuffen, der nu skal frem i lyset?: Sådan får du succes

Klumme: Rundt om i danske virksomheder begynder de store it-projekter, som blev lagt i skuffen for år tilbage, at blive taget frem igen i takt med, at optimismen vokser. Men har du styr på dit it-hold?

9. december 2015 kl. 09.01 | læs »

Er CRM-systemet blevet en klods om benet? Måske mangler du svaret på det vigtigste spøgsmål

Klumme: Hvis man skal have succes med CRM, er det vigtigt at stille de rigtige spørgsmål, før man går i gang. For eksempel hvorfor virksomheden i det hele taget vil give sig i kast med CRM.

9. november 2015 kl. 10.03 | læs »

Giver du ERP-systemet skylden for dårlig leveringsservice?: Her er den virkelige skurk

Klumme: ERP-systemet får ofte skylden for manglende leveringsservice, men det er sjældent fair. I stedet skal man analysere flowet i virksomheden, og det er der er mange penge i.

23. juli 2015 kl. 14.00 | læs »

Få et forspring: Sådan vælger du det rigtige ERP

Klumme: ERP-systemet bliver din virksomheds nøglesystem i fremtiden. Men mange virksomheder synes ikke, de får nok ud af ERP. Her er ekspertens gode råd om, hvordan du træffer det rigtige valg.

3. juli 2015 kl. 10.00 | læs »

Alt for mange salgsmøder ender blindt: Brug CRM som de professionelle

Klumme: Salgsmøder bliver meget mere givende og effektive, hvis forberedelserne og afrapporteringen er i orden. Her spiller CRM-systemet en central rolle. Hvis det altså bliver brugt rigtigt.

10. marts 2015 kl. 14.01 | læs »

Skyder du markedsføring ud som spredehagl?: Brug dit CRM ordentligt og løb fra konkurrenterne

Klumme: Målrettet og segmenteret markedsføring virker betydeligt bedre end at sprøjte nyhedsbreve og messeinvitationer ud til højre og venstre. Her er en samling tip til at bruge CRM og skaffe en konkurrencefordel.

6. marts 2015 kl. 12.07 | læs »
2

Elendig segmentering i CRM kan koste millioner: Er du klar i spyttet eller sejler det bare?

Klumme Segmentering af kunder i CRM er en overset disciplin, som mange kikser. Men det er ærgerligt, for gør man det rigtigt, kan det skaffe en konkurrencefordel.

3. marts 2015 kl. 13.58 | læs »
5

Datavask: Sådan gør du opgraderingen af ERP-systemet til en succes

Klumme: Datavask handler om at fjerne gamle lig i stamdata. Det er især vigtigt med den slags storvask, når virksomheden skifter eller opgraderer ERP-systemet. Ellers vanker der overarbejde.

7. januar 2015 kl. 11.55 | læs »