Avatar billede madsbofalk Novice
07. december 2014 - 11:32 Der er 2 kommentarer

Hvad er en "gruppe" ifb. CD-afspilning?

Jeg har købt et brugt micro-anlæg, JVC UX-DM8. Det indeholder bl.a. en funktion til timer-vækning, men jeg kan ikke få den til at fungere. Under indstilningen skal man angive "gruppe-nr." efter at have valgt "CD" (og ikke f.eks. USB-stik eller interne hukommelse) som kilde. Manualen er ikke til nogen hjælp, skriver blot, at "MP3/WMA/WAV-filer udgøres af ("Spor") er organiseret i "Grupper". Musik-CD'er udgøres af kun "Spor""
Sludder og vrøvl med andre ord, som ofte i manualer.

Hvad er "Grupper" i forbindelse med CD-afspilning? Jeg har aldrig hørt om det før, og det er sandsynligvis fejlindstilning af dette, som gør, at timeren ikke virker.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2014 - 01:55 #1
jamen så prøv da at vælge 0 eller 1.
tydeligvis en fejl at det bruger grupper til cd.
Avatar billede madsbofalk Novice
26. december 2014 - 11:43 #2
Det har jeg prøvet, men den starter ikke på det angivne tidspunkt alligevel, sandsynligvis pga. gruppe-indstillingen. Du har ret, det må være en fejl i opsætningen - som jeg ikke kan ændre på. Øv!