Avatar billede dnw Nybegynder
15. november 2014 - 18:12 Der er 5 kommentarer

WD My Passport Ultra dukker ikke længere op i Windows 8

Jeg har en WD My Passport Ultra harddisk som oprindeligt er Mac-formateret. Jeg installerede "HFS+ for Windows" og harddisken fungerede upåklageligt. Det er ikke mere end et par dage siden.
Jeg har prøvet at koble disken til forskellige USB indgange uden resultat. Min PC kan sagtens genkende drevet og den dukker også op i "Enheder" hvor den står som "My Passport Ultra" hvor der under enhedsstatus står "Denne enhed virker korrekt."
Alligevel dukker den ikke op der hvor den burde!
Jeg har endda været inde på WDs hjemmeside og installere driver og diagnostikværktøjer og jeg ved ikke hvad, men stadig uden held!
Hvad sker der?
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. november 2014 - 19:49 #1
Hvordan ser den ud i Diskmenagment ?
Avatar billede dnw Nybegynder
15. november 2014 - 20:28 #2
Den har ikke noget drev-navn tildelt. Altså min systemdisk hedder "C:" og mit interne RAID hedder "D:".
Der står bare:
Disk 2
Grundlæggende
238,47 GB
Online
1862,99 GB
I orden (Aktiv, Primær partition)
Der står dog heller ikke noget om NTFS? Jeg har som sagt installeret HFS+, som jeg også lige har geninstalleret, men det gør ikke nogen forskel...
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. november 2014 - 20:42 #3
Har den ikke et drevbogstav ?
Avatar billede dnw Nybegynder
16. november 2014 - 18:12 #4
Nej.
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. november 2014 - 18:30 #5
Højre klik på partitionen og tryk på skift drev bogstav og tildel et