Avatar billede misu Nybegynder
11. november 2014 - 16:39 Der er 5 kommentarer

Tablet er gået ned

Hej alle eksperter :)

Min mors android tablet mistede pludselig forbindelse til vores wifi, og så begyndte der at komme disse pop-up beskeder:

Unfortunately, Google Play services has stopped
Unfortunately, Gmail has stopped
Unfortunately, Calendar Storage has stopped
Unfortunately, the process android.process.acore has stopped
Unfortunately, the process com.google.process.apps has stopped
Unfortunately, Weather & Clock Widget has stopped
Unfortunately, Calendar has stopped
Unfortunately, Exchange Services has stopped
Unfortunately, Google Play Store has stopped
Unfortunately, the process android.process.media has stopped
Unfortunately, launcher has stopped

Den kan slet ikke connect til wifi, den springer tilbage til off, når jeg prøver.

Jeg har prøvet at gendanne den, men det virker ikke, og ingen af hjælpen på google søgning hjælper. Det er som om den er gået helt ned :(

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede supportsiden Professor
11. november 2014 - 19:03 #1
Hvilken tablet er det ?
Måske der er en fysisk kontakt der kan slå wifi fra ?
Avatar billede misu Nybegynder
11. november 2014 - 19:12 #2
Det er en android tablet.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 20:01 #3
"Det er en android tablet" siger intet om hvilken tablet det er, der findes flere tusinde derude.
Avatar billede misu Nybegynder
11. november 2014 - 20:27 #4
Okay. På æsken står tablet pc og android. I indstillinger under om tablet står:
Model nr: TWD_MID
Android version: 4.0.4
Baseband version: 1.5
Kernel version: 3.0.8+
Build nr: nuclear_evb_eng 4.0.4 IMM76D 20130432 test-keys

Jeg ved ikke, hvad jeg helt nøjagtig skal finde, så hvis der mangler noget må I gerne sige til :)

Jeg kan heller ikke gå ind i nogle af programmerne uden at der kommer en pop-up besked.

fx i music siger den scanning usb storage, og an error was encountered on your usb storage. Men der er ikke nogen usb til eller sd kort
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2014 - 10:34 #5
Ved ikke lige, det er sikkert en billig android tablet, du kunne prøve at resette den.