Avatar billede Champenheimer Nybegynder
09. november 2014 - 18:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken SSD harddisk og hvilke ram til Mac Mini

Hej eksperter.

Jeg har en harddisk, der er stået af på min Mac Mini (2011, 2,4 GHz, 320 GB HD (Stået af), 4 GB ram).
Hvilken SSD Harddisk vil I anbefale til min model?
Hvilke RAM?
Da den ikke ligefrem er af nyere dato, så er jeg ikke interesseret i at poste mere end højst 1500 kr i det, alt i alt.

Håber I kan hjælpe.
Mvh,
Morten
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2014 - 13:24 #1
Jeg kører med Samsung, de kan bruges på alle computere. Har dem på 3 computere og de kører fint. Du skriver ikke hvor stor SSD du vil have, men prøv selv at se: http://www.pricerunner.dk/cl/36/Harddiske?man_id=22&attr_48871909=48871910

Rammene tør jeg ikke udtale mig om, men du kan jo altid pille dem ud og tage dem med til en forhandler, eller ringe til Appel.

Men er både HDD og Ram stået af på een gang? Det lyder mystisk, er du nu sikker på, at det ikke er bundkortet? SSD kan du jo altid bruge, men rammene er måske spildte penge???
Avatar billede Champenheimer Nybegynder
09. december 2014 - 20:54 #2
Tak for tippet. Jeg gik til Expert og fik deres ekspert til at gøre det. Easy but expensive!
Lukker spørgsmålet.