Avatar billede Slettet bruger
03. november 2014 - 17:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Backup af HD

Hej eksperter.

Jeg står og skal skifte min HD ud med en større.
Nu tænkte jeg på om der findes et godt program der kan spejle min gamle hd til den nye. Så jeg slipper for installere forfra.
Jeg kender til norton ghost men tænkte om man kan slippe for alle de ghost dvd'er.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2014 - 17:37 #1
jeg bruger selv http://www.paragon-software.com/home/dc-professional/
den kan 'alt' - inkl opskalere til større disk (du skal kan stik, så ny disk kan køre på (evt som ekstern disk - fx med https://www.avxperten.dk/usb-til-sata/usb-til-sata-ide-adapter.asp )).
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2014 - 18:01 #2
Ok. Det vil jeg lige kikke på.
Jeg skal skifte fra idé til sata. Jeg har en USB/sata dock jeg kan sætte to sata hd'er i så jeg regner med jeg kan bruge den.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2014 - 18:31 #3
Med paragon lader du den originale være, og sætter den nye i usb. Kopierer. Monterer den nye i pc, og bruger den gamle til backup fremover.
Windows vil finde ud af der er mere plads, så første start vil den lige genstarte. Men så er det også kørende.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2015 - 23:30 #4
Undskyld lang vente tid.
Læg lige et svar :-)

Ps. Det med paragon virker perfekt.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. januar 2015 - 03:51 #5
Bare luk selv, men tak for budet.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2015 - 14:59 #6
Lukket