Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. august 2001 - 23:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

skide grafikkort/computer

Jeg købte for et par uger siden et riva TNT2 M64 m/tv-out, den fungede som sådan også godt. Men Men Men............Når jeg satte den til at køre på fjernsynet så blev min 14\" skærm sort...dette kunne man nok godt leve med, hvis det ikke var fordi at Fjernsynet som det er sat til, står i et andet rum. Og det er sgu ikke ret nemt at \"fjernstyre\" når man ikke kan se hvad det er man laver.....

Men jeg havde længe været træt af skærmen, så jeg købte en ny 17\".........men problemet er der stadig.....man må sgu kunne gøre sådan at det er muligt at se på begge skærme.....

Jeg har Detonator-driver
kører win 2000 server
Bruger composite video kabel (kan kun se sort/hvid med s-video kabel)
Avatar billede kapla Nybegynder
18. august 2001 - 23:06 #1
Har du prøvet begge stik på fjernsynet?
Avatar billede 67zeno Nybegynder
18. august 2001 - 23:26 #2
jeg har et hercules g-force 2 pro, og der gør den det samme, så jeg vil skyde på at det er meningen, men jeg kan da godt se hvorfor det er noget lort!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. august 2001 - 23:28 #3
undersøg om dit grafikkort understøtter Twinview. det er nemlig ikke alle grafikkort med tv-out der gør det!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. august 2001 - 23:36 #4
Det er ikke ret nemt når konen skal stå inde i et andet rum og sige lidt til venstre lidt mere.... lidt mere, nu er du for langt....damm det er træls

Kimrosgaard.....der står 128-Bit twin-texel processor....ved ikke om det er det.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. august 2001 - 23:38 #5
det skal jeg ikke kunne sige! har du ikke en manual du kan pløje dig igennem?
ellers skriv det præcise navn på grafikkortet her, så skal jeg gerne se om jeg kan finde noget!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. august 2001 - 23:43 #6
128-bit Twin-texel Riva TNT2 Model64
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. august 2001 - 23:50 #7
jeg kan umiddelbart ikke finde noget om twin view for dit kort.
prøv evt. at bruge de originale drivere til kortet! det kan være at muligheden for twin-view er dér!
Twin-texel processor står blot for Twin-Texel (TNT) 32-bit graphics pipeline, altså en arkitektur i processoren.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. august 2001 - 23:52 #8
Avatar billede rebus Nybegynder
20. august 2001 - 17:54 #9
Har du prøvet under indstillinger for skærm?? Der kan jeg med mit gamle Voodoo 3 ændre hvad jeg har lyst til, både TV og skærm eller en af delene.
Avatar billede darkside Nybegynder
24. august 2001 - 08:01 #10
Hm der er jo TVTool5, www.tvtool.de, mener den kan gøre det..