Avatar billede jetobi Juniormester
02. november 2014 - 15:54

Facebook del/like regler

Jeg har læst en masse information, om reglerne for Facebook del, og Facebook like. Men den dårlige del af dette, er næsten hver hjemmeside, der indeholder oplysninger om dette, har forskellige ting at sige. Og finde det på Facebook development, forekommer næsten umuligt for mig.

Så jeg håber, at nogen her på eksperten kan forklare reglerne for mig.

Min tanke er en hjemmeside, hvor du får points, fx deler et link via facebook del eller like en facebook side. Hele vejen igennem er det selve brugeren, der kan beslutte sig for at gøre det eller ej. Linkene brugeren deler, er bussiness links, ikke spam eller noget andet.

Men jeg læste et sted, at give en bruger noget for deling eller like, er forbudt. Men et andet sted læste jeg dette:

Facebook announced on August 27 that they've changed their Pages Terms to make it "easier for businesses of all sizes to create and administer promotions on Facebook." They're allowing pages to run contests and promotions on their own timelines (you cannot run contests on a personal timeline). Per Facebook, businesses can now:

Collect entries by having users post on the page or comment/like a page post
Collect entries by having users message the page
Utilize likes as a voting mechanism

Link til kilde:
http://www.socialmediaexaminer.com/new-facebook-contest-and-promotion-rules/

Siden er ikke EN Facebook-side, men er en HJEMMESIDE.

Så jeg håber, at nogle af jer kan hjælpe mig.

På forhånd tak!
Mvh Jesper Kaae
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester