Avatar billede P_H Juniormester
02. november 2014 - 11:37 Der er 1 løsning

iPhone 4 kan ikke modtage opkald og sms

Hej
Jeg har to problem med min iPhone 4:
- Den mister nogle gang signalet og står bare og søger. Sætter jeg den i fly-mode og tilbage igen finder den med det samme et fint signal og den virker igen.
- Andre gange ser det ud til at der er fuldt signal (4-5 pinde) men jeg kan ikke modtage samtaler og sms'er. Jeg har prøvet at stå ved siden af en der ringede til mig og samtalen røg direkte på telefonsvaren. Sætter jeg den i fly-mode og tilbage igen finder den med det samme et fint signal og sms'en for den mistede samtale dukker op med det samme.
Nogle gode ideer?
Avatar billede P_H Juniormester
24. januar 2015 - 13:43 #1
Lukkes