Avatar billede HueZ Nybegynder
19. oktober 2014 - 23:12 Der er 2 kommentarer

"Hard reset" på en ZTE V9

Så jeg har lånt en telefon af min en, da min gamle telefon er gået i stykker. Problemet er dog, at han på den telefon, har fejlet med adgangsmønsteret op til flere gange, så den nu istedet vil have at han logger ind med hans gmail konto, som han tilfældigvis ikke kan huske.

Her er mit spørgsmål så.. Hvordan "hard resetter" jeg så min telefon? har søgt lidt rundt på internettet, og fundet flere forskellige løsninger, bl.a. at skrive *983*987# ind i nødopkald, eller holde volume down+power+den midterste home knap på telefon.. men intet af det virker.

Her er lige et billede jeg fandt på google af telefonen.
http://www.digihit.sk/Files//obsah.jpg
Avatar billede MADOlsen Forsker
20. oktober 2014 - 10:51 #1
https://www.youtube.com/watch?v=0qxs9egWLuM

Er ikke testet, da jeg ikke har en ZTE V9 at teste på :-)
Avatar billede HueZ Nybegynder
20. oktober 2014 - 11:31 #2
Tusind tak :) Har også fået snakket med en ven, han fandt så ud af at den eneste måde at resette den her ZTE v9 er at "flashe en stock image" :)