Avatar billede throwaway Nybegynder
16. oktober 2014 - 16:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til stopfejl (blå skærm)

Windows 7 Home premium 64 bit

Jeg har haft stopfejlen i cirka en måned nu, og har blandt andet forsøgt at gendanne systemet til fabrikstilstand. Ser ikke ud til at det hjalp ret meget. Nogle gange åbner computeren med en lavere skærmopløsning, jeg løser den ved at slukke og tænde computeren et par gange til den selv forsvinder, men det sker tit lige efter stopfejlen.

Her er beskrivelsen af fejlen jeg får når jeg tænder computeren igen efter stopfejlen.

Problemsignatur:
  Navn på problemhændelse:    BlueScreen
  OS-version:    6.1.7601.2.1.0.768.3
  Landestandard-id:    1030

Flere oplysninger om problemet:
  BCCode:    116
  BCP1:    FFFFFA8006FA24E0
  BCP2:    FFFFF8800F850FA4
  BCP3:    FFFFFFFFC000009A
  BCP4:    0000000000000004
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    768_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
  C:\Windows\Minidump\101614-191444-01.dmp
  C:\Users\Mikail\AppData\Local\Temp\WER-84880-0.sysdata.xml

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger online:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0406

Hvis onlineerklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger ikke er tilgængelig, kan du læse den erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som er offline:
  C:\Windows\system32\da-DK\erofflps.txt
Avatar billede 220661 Ekspert
16. oktober 2014 - 16:54 #1
Hej og velkommen til.
Hvor gammel er din grafik kort driver?
Mange BCCode:116 peger i den retning når man søger på det.
En opdatering kan måske løse dit problem.
Hvilken producent her lavet din pc, og hvilken model er det?
Avatar billede throwaway Nybegynder
16. oktober 2014 - 18:18 #2
Har Nvidia Geforce GT 520 tror den er fra 2010 så 4 år

Jeg har asus essentio cm6730
Avatar billede 220661 Ekspert
16. oktober 2014 - 20:06 #3
Har du i den periode opdateret drivere på den?
Prøv at hente en ny grafik driver her:
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
Avatar billede 220661 Ekspert
16. oktober 2014 - 20:07 #4
PS Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede throwaway Nybegynder
16. oktober 2014 - 21:07 #5
Har hentet den nye driver. Vil dog vente med at sige at det løst, da jeg fortsat ikke ved om computeren stadig vil lave en anschluss.
Avatar billede throwaway Nybegynder
17. oktober 2014 - 13:48 #6
Det ser ud til at problemet er løst. Tak og kan du ikke svare tilbage for at få points :o?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. oktober 2014 - 16:03 #7
Super :-)
Hermed et svar.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester