Avatar billede LB250 Nybegynder
10. oktober 2014 - 08:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved opstart win 7

Hej alle sammen

Jeg er begyndt og få en fejl meddelelse ved opstart af pc´en, der står:

"Rundll
der var problemer under start af

C:\users\pc-navnet\appData\local\conduit\backgroundcontainer\backgroundcontainer.dll

det angivne modul blev ikke fundet."

der kan kun tastes OK, derefter kører pc´en.

jeg kan regne ud at det er en .dll-fil der mangler, det jeg ikke kan regne ud, det er hvordan jeg finder den igen.

håb er der er en, med en idé.

på forhånd tak

Venlig hilsen
LB250
Avatar billede Deepone Nybegynder
10. oktober 2014 - 10:19 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2014 - 10:34 #2
conduit er skrammel der ikke bør være på en computer.
https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=conduit
Kan måske tro du har en pc med ændret søge side osv.
Vil derfor anbefale du kører disse tre programmer:

Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...


Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
11. oktober 2014 - 14:36 #3
Enig med #2 !!!
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2014 - 15:33 #4
Hvis du får problemer med at installere Malwarebytes, så prøv lige at kigge på denne tråd.
https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/
Avatar billede LB250 Nybegynder
16. oktober 2014 - 13:37 #5
Hej

tusind tak for forslagene.

jeg har CC cleaner og downloadede malwarebytes, Adwcleaner har jeg endnu ikke hentet, da jeg sidenhen er begyndt og have problemer med skærmsriveren lukker ned og genstartes igen og igen, selvom jeg har opdateret driveren, fortsætter det.
om det hænger sammen eller ikke, det ved jeg i skrivende stund ikke.
Men jeg ville lige sige tusind tak for indputtene.

hvordan giver jeg pointene? :-)

Venlig hilsen
LB250
Avatar billede 220661 Ekspert
16. oktober 2014 - 16:10 #6
du beder om et svar fra den/dem der har hjulpet dig. Med dette svar kan du lukke tråden når problemet formodentligt er løst:
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede LB250 Nybegynder
09. december 2014 - 07:20 #7
Hej 220661

Tusind tak for hjælpen,
undskyld den sene respons :-/

VH LB250
Avatar billede LB250 Nybegynder
09. december 2014 - 07:25 #8
Hej 220661

Okay, sender du mig et svar, for pointene får du?

VH LB250
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2014 - 08:50 #9
svar :-)
Avatar billede LB250 Nybegynder
09. december 2014 - 10:07 #10
point :-D
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester