Avatar billede Rhansen26 Nybegynder
03. oktober 2014 - 13:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

download er dårlig.

hej :)

jeg har et mærkeligt problem med min bærbare pc:

Min download er simpelthen så dårlig den når aldrig over 10 mbit ligger normal på mellem 3 og 5 mbit, og min upload kører helt normal. jeg har en 30/15 linie.

har haft en anden forbi med hans computer og køre en speedtest og hans fejler ikke noget, og detb samme med min telefon så det må vel næsten være en computer ting? kører med windows 7 64 bit.

nogen der har et godtforeslag til hvad det kunne være? :)
Avatar billede tiger_dk Mester
03. oktober 2014 - 13:41 #1
Køre du med Wireless eller er det kable forbindelse ?
Avatar billede Rhansen26 Nybegynder
03. oktober 2014 - 13:44 #2
Hov glemte jeg vist at skrive, det er trådløs men det ændrer ikke noget selvom jeg sætter kabel i. Har også prøvet sådan en trådløs usb pind.
Avatar billede tiger_dk Mester
03. oktober 2014 - 13:49 #3
Hvad er det for en udbyder du har ?
Avatar billede Rhansen26 Nybegynder
03. oktober 2014 - 13:53 #4
Ved ikke helt nøjagtig hvad de hedder måske ASOM eller noget det er via fælles antenne, men har haft en ude på besøg og det var ikke noget med internettet.
Avatar billede tiger_dk Mester
03. oktober 2014 - 14:11 #5
Der er en løsning her, men jeg ikke så meget for at give dig, da det indebringer registreringsdatabasen på maskinen, og det er et lidt følsomt sted på maskinen. For der skal man sku vide hvad man laver inde, for det kan sku gå grueligt galt, hvis man laver et eller andet forkert, f.eks. at ens maskine ikke virker rigtigt efter det indgreb !

Her er linket dog alligevel: http://www.ehow.com/how_6789868_fix-download-speed.html  Det er på egen ansvar, at gå der ind. Men hvis du følger anvisningen 100 % (og jeg mener 100 %), så skulle det gerne virke det de skriver !

Men men, vent lige med det:

Lad os lige prøve andet først, prøv at læs og kør det her:

Rens en pc - step by step ! 1-2 http://gupl.dk/714810/

Rens en pc - step by step ! 2-2 http://gupl.dk/714811/

Prøv, lige at køre de ting, og fortæl derefter og det evt. har hjulpet noget. Nogen af tingene tager lidt tid, f.eks. Malewarebytes Anti-Maleware, der skal scanne maskinen !
Avatar billede Rhansen26 Nybegynder
03. oktober 2014 - 14:29 #6
hej igen.

har renset pc'en da den er stort set nyinstalleret og malware bytes kører allerede på maskinen :)

har prøvet det med registeringsbasen og det hjalp heller ikke.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2014 - 20:00 #7
Og du har ikke Amd Quickstream installeret?
Det gav mig nemlig store problemer.
Avatar billede Rhansen26 Nybegynder
03. oktober 2014 - 20:07 #8
Hugajohan: Jo har lige slettet det og nu kører det bare :) smid lige et svar.

tak for hjælpen alle sammen
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2014 - 21:18 #9
Godt, havde det samme problem. Upload fløj op på 100mbit mens download blev nede på 20-30mbit.
Ved ikke lige hvad de har tænkt med det program.
Avatar billede Rhansen26 Nybegynder
03. oktober 2014 - 21:22 #10
Nej det ved jeg godt nok heller ikke.
Avatar billede tiger_dk Mester
04. oktober 2014 - 11:01 #11
Det var godt, at du fandt en løsningen !