Avatar billede fjorbak Seniormester
11. september 2014 - 09:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

give point

Jeg har lidt svært ved at få givet point til dem som har hjulpet mig, dette vil jeg gerne rette op på vil du hjælpe mig.

Mit andet problem er at komme ind i joomala gruppen hvad skal jeg trykke i de forskellige kategori og så videre

mvh
Jan
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. september 2014 - 10:07 #1
Lige umiddelbart skal du vel bare give point på samme måde, som du har gjort ved de 383 spørgsmål (ca.), som du allerede har lukket?

Så vidt jeg lige kan se, er der ikke en decideret Joomla-kategori.
Avatar billede fjorbak Seniormester
25. oktober 2014 - 12:58 #2
uhm
Avatar billede fjorbak Seniormester
25. oktober 2014 - 13:00 #3
uhm