Avatar billede m-hansen Nybegynder
08. september 2014 - 17:11 Der er 9 kommentarer

Acer S3

Er der nogle der ved om en Acer S3 bærbar kan køre uden batteri, kun med tilsluttet strøm.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2014 - 19:42 #1
Ja hvorfor skulle den ikke kunne det lige som alle andre Bærbare? Jeg har kun batteri isat når jeg er på farten
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2014 - 20:22 #2
Det er da et pussigt spørgsmål. Tag batterierne ud og start op på hus-strøm, så har du svaret:-)
Avatar billede m-hansen Nybegynder
08. september 2014 - 21:35 #3
maskinen er sådan en hvor batteriet er indbygget og ikke sådan lige til at tage ud, den er fuldstændig død og for ikke at komme til at stå med et nyt batteri, hvis jeg købet sådan et og en pc der ikke virker alligevel har jeg prøvet at starte den uden batteri, uden held.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2014 - 22:06 #4
Uden du har monteret strøm til den, har du så prøvet at trykke og holde startknappen nede i ca 30 sek. Herefter monteret strøm, og prøvet igen?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2014 - 22:07 #5
Og er du sikker på at strømforsyningen virker?
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2014 - 23:09 #6
#5 Ja det er jo et godt spørgsmål.

@ m-hansen
Ja ok man skal tage bagstykket af, men så er det heller ikke værre:-) https://www.youtube.com/results?search_query=Acer+S3+battery
Avatar billede m-hansen Nybegynder
09. september 2014 - 06:01 #7
Har prøvet det med at holde startknappen nede i mindst 30 sek, strømforsyningen virker, har målt at der kommer spænding ud.
geron - nej det er ikke noget problem at få batteriet ud, men det er jo ikke noget man bare lige gør, fordi man ikke skal bruge det.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2014 - 15:40 #8
# Det er da netop noget man gør, når man ikke skal bruge det.
Et batteri har jo en begrænset levetetid, så hvorfor slide på det unødigt? Det har det bedst i skuffen - selvfølgelig forudsat, at det i det hele taget dur. Mit batteri til min Asus ligger i skuffen, og der bliver det selvfølgelig ikke slidt.
Avatar billede m-hansen Nybegynder
09. september 2014 - 16:24 #9
Jeg mener at man normalt ikke skiller sin maskine helt ad for at tager batteriet ud, hvis det bare kan tages af ved tryk på et par knapper er det jo noget andet