Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
07. september 2014 - 19:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs tellefon Philips CD 140

Ingenting i display. Er der en mulighed for at tænde display, eller er telefonen defekt. Jeg har læst manual og kan ikke finde denne funktion. Håber på hjælp.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2014 - 19:53 #1
Skal der være batterier i, og er de monteret korrekt?
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
07. september 2014 - 22:02 #2
Jeg har sat recharge batterier i. Og de er opladt. Jeg glemte vist at sige at jeg kan bruge telefonen; men at displayet er dødt. Viser ingenting. Der er klartone. Det jeg ville vide var om telefonen var defekt. Den har virket. Men efter at batterierne var ude i omkring 10 timer var der intet i displayet, efter jeg satte nye batterier i.
Standard ting er afprøvet.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2014 - 18:52 #3
Normalt når man tager batterier i, tænder telefon i display.
Det har det gjort på de 3 forskellige jeg har brugt, så jeg tror desværre den er blevet defekt.
Jeg har brugt Panasonic trådløse telefoner.
Og disse telefoner er jo normalt født med genopladelige batterier der normalt ligger en smule under med spænding (ca 1,2 volt). Men har du prøvet med standard 1,5 volt batterier, så burde der komme lys i displayet.
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
08. september 2014 - 19:27 #4
OK bare smid et svar, så du får point. Jeg har dog også prøvet at nulstille telefonen, hvorved der skulle komme gang i displayet. Men den virker stadig ikke. De batterier der sad i læggede, og det kan nok afbryde en kobberbane. Jeg ser den som defekt og prøver at åbne den.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2014 - 19:44 #5
Ok. Ja klister fra batterier det ætser, så det kan godt være problemet.