Avatar billede Jonas_Dam Nybegynder
03. september 2014 - 08:39 Der er 2 kommentarer

Dell printer sender ikke mail

Hej
Vi har en Dell MFP 3115 3i1 printer, som er sat op til at sende mail. lige pludselig stoppede den med at sende mails.
Den reagere som før, men der kommer ingen mail. Mail kontoen er checked og skulle virker OK.
Den kan scanne til et fælles drev uden problemer.

Nogen forslag ?
Avatar billede Jonas_Dam Nybegynder
03. september 2014 - 08:40 #1
Der kommer ingen fejl
Avatar billede DellLytter Nybegynder
04. september 2014 - 15:11 #2
Hej Jonas

Hvad har i testet for at sikre jer at opsætningen er korrekt?

Det kan muligvis være at SMTP serveren er i brug eller nede, eller at der er en opdatering på denne. Samtidig er det ikke helt unormalt nu til dags at domæne ejerne skifter SMTP port, så det kan muligvis være en god ide at tage kontakt til dem først, for at checke at alt er som det skal være.

//Karina
#IWork4Dell