Avatar billede johnbr Seniormester
02. september 2014 - 20:14 Der er 2 kommentarer

gemme billeder

Hej. jeg har huset fuldt af Mac produkter. 2 Iphone 5, Ipad, Macbook Pro og fra i morgen Macbook Air og Airport extreme 3tb. Mit Samsung Tv 8005 er også på netværket.

Jeg gemmer alle mine billeder på min Macbook pro, men skifter nu til Macbook Air, hvor der jo ikke er så meget diskplads.

Jeg kunne godt tænke mig en løsning, hvor alle billeder og data ligger centralt og kan tilgås fra alle min enheder. Evt både på netværket og også gerne ude fra.
Jeg har også en Nas enhed, som jeg har brugt til backup.

Er der nogen der kan foreslå et setup, hvor jeg løser mine ønsker?
Avatar billede chalde Seniormester
02. september 2014 - 20:39 #1
Alt afhængig af hvilken NAS du har, så har du muligvis allerede grundelementerne til dit setup.
Hvilken NAS?
Avatar billede johnbr Seniormester
02. september 2014 - 22:23 #2
Netgear ready Nas Duo??

Jeg har brugt den til backup, men så begyndte den at komme med fejlmeddelelser og så slukkede jeg den.

Nu får jeg jo en Airport Extreme, som forhåbentlig klarer backup automatisk af alle enheder, men jeg vil gerne have adgang til både lager af musik og billeder og det kan jeg jo ikke fra en backup fil.