18. august 2014 - 10:00Der er
12 kommentarer og 1 løsning
Kan ikke åbne vedhæftede dokumenter i Outlook
Hvis fx brugeren har et word dokument i en mail og dobbeltklikker på det, så sker der intet. Hvis brugeren allerede har word åbent, åbnes dokumentet helt fint.
Har lige fundet ud af at det ikke kun er via outlook men også fra netværket/skrivebordet. Word skal være startet ellers får bruger besked om at det ikke er tilladt (eller noget i den stil).
Hvis du åbner Internet Explorer, og går i Internet indstillinger-programmer, står word så her som editor for html editor? Hvis ikke så prøv at vælge denne.
220661 > det hjalp desværre ikke.. Word åbnes bare ved dobbeltklik på fx vedhæftet fil. dobbeltklik igen og dokumentet åbnes. Men Word SKAL være startet.
Har du prøvet at gå i kontrolpanelet og vælge standard programmer, og vælge "knyt en filtype eller protokol til et program"? Herinde kan du vælge at MS Word skal åbne et dokument
Din beskrivelse tyder på, at dit problem hænger sammen med din office-installation. Når du kan åbne vedhæftede filer når Word er åben i forvejen, og det samme gør sig gældende ved åbning af filer på skrivebordet, så ligger problemet i Word og ikke i andre programmer. Hvilken version Office har du installeret? Har du forsøgt en reparation af din Office-installation? /ptj_11
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.