Avatar billede jallebab Nybegynder
14. august 2014 - 16:32 Der er 2 kommentarer

PC-valg?

Hej med jer.

Jeg står i den situation, at jeg har en meget gammel (5-6 år) bærbar, som trænger til at blive udskiftet. Jeg kunne godt tænke mig, at den nye jeg skal have skulle kunne klare diverse spil.
Jeg spiller fx. League of Legends, men vil også gerne have det nye Assassin's Creed: Unity, når det rammer gaden til efteråret.

Problemet er, at jeg ikke har noget som helst forstand på computer specifikationer, så mit håb er, at i vil hjælpe mig.

Kort historie lang: Jeg håber i vil hjælpe med forslag til en bærbar pc, som kan klare spil som "League of Legends" og "Assassin's Creed: Unity". Mit budget ligger på ca. 5000.

Mvh
Jacob
Avatar billede snothvalpen Nybegynder
16. august 2014 - 15:09 #1
Nu spiller jeg ikke selv Assassins Creed, men har en forestilling om at det er rimeligt krævende, så at få fingre i en laptop der kan trække det bare nogenlunde, inden for dit budget, så skal du nok kigge efter noget brugt. :/
Avatar billede jallebab Nybegynder
17. august 2014 - 19:28 #2
Er du sikker? Jeg har nemlig hørt at assassins creed normalt ikke kræver det helt store.